Deze serie van 4 omvat de boeken: Samoeraï, Spartanen, Ninja's en Gladiatoren.
Stoere strijders is een boeiende leesserie over belangrijke strijders uit de geschiedenis. Denk aan gladiatoren, ridders, Japanse ninja’s en samoerai. Wie waren die strijders? Welke wapenuitrusting droegen ze? Hoe kon je zo’n strijder worden en wat moest je dan doen? Hoe komt het dat al deze strijders ook weer verdwenen: van wie verloren ze? Stoere boeken voor stoere lezers!
De boeken zijn geschreven op een toegankelijk leesniveau met korte zinnen en alledaagse woorden. Actiefoto’s verduidelijken de tekst. Moeilijke woorden zijn vetgedrukt en worden in een woordenlijst achter
in het boek uitgelegd.
Afbeelding | Binding | Titel | Artikel | ISBN / EAN | Prijs | Bestel | ||
![]() | Stoere Strijders - 4d. Serie | CNSSTR0A3 | 7436956462488 | € 64,95 | ||||
Leeftijd 9-11 Uitvoering samengesteld artikel Uitgebreide omschrijving Stoere strijders is een boeiende leesserie over belangrijke strijders uit de geschiedenis. Denk aan gladiatoren, ridders, Japanse ninja’s en samoerai. Wie waren die strijders? Welke wapenuitrusting droegen ze? Hoe kon je zo’n strijder worden en wat moest je dan doen? Hoe komt het dat al deze strijders ook weer verdwenen: van wie verloren ze? Stoere boeken voor stoere lezers!
De boeken zijn geschreven op een toegankelijk leesniveau met korte zinnen en alledaagse woorden. Actiefoto’s verduidelijken de tekst. Moeilijke woorden zijn vetgedrukt en worden in een woordenlijst achter
in het boek uitgelegd. Leeftijd 9-11 € 64,95 |
Leerlooierstraat 6
4871 EN Etten-Leur
Nederland
+31 (0)76 205 01 00
service@schoolsupport.nl