Set van 6 Cowboy Rik-boeken. AVI M3 t/m E4Een paard voor RikGoudkoortsDe bizonjagersSpookstadDe bankroofDe ramp van Goudgroef
Alle delen over Cowboy Rik in het Wilde Westen. Herkenbaarheid en humor, om dóór te lezen van AVI E3 naar AVI M4.
Afbeelding | Binding | Titel | Artikel | ISBN / EAN | Prijs | Bestel | ||
De bankroof - Cowboy Rik | MNBBOE002 | 9789043704632 | € 12,95 | |||||
Leeftijd 7-9 Jaar van uitgave 2016 Omvang (pagina's) 48 Uitvoering hardback Omschrijving uitgebreid Toevallig vangt Rik een gesprek op tussen twee boeven. Ze willen de bank van Steenbeek beroven. Rik probeert sheriff Fin te waarschuwen. Maar die wil niet luisteren. Daarom besluit hij, met hulp van zijn indianenvrienden Maan en Uil, om daar een stokje voor te steken. Uil heeft een goed plan, maar dat is wel gevaarlijk. Toch gaan Rik en Maan midden in de nacht met hun paarden op weg. Zal het ze lukken de boeven te slim af te zijn? Voor kinderen die moeite hebben met lezen vanaf 8 jaar. 48 pagina's. Leeftijd 7-9 Avi AVI-E3 € 12,95 |
Leerlooierstraat 6
4871 EN Etten-Leur
Nederland
+31 (0)76 205 01 00
service@schoolsupport.nl
Leerlooierstraat 6
4871 EN Etten-Leur
Nederland
+31 (0)76 205 01 00
service@schoolsupport.nl